Naši dodávatelia premýšľajú globálne, Letmo lokálne a Samuel racionálne
Spoločnosť Letmo ponúka na slovenskom trhu viac než 30 rôznych značiek produktov pre vozičkárov. Pri každej z nich sme zvažovali prínos pre zákazníkov.
Propagácia jednotlivých výrobcov je potom založená na vzletných názvoch typu “Compact size/big performance”, “extension of yourself” a pod. Nech už si pod tým predstavíme čokoľvek (alebo nič), potrebujeme takýmto heslám dodať lokálnu normálnosť. Keď sa to totiž v marketingu preženie, celé to začne mať v sebe štipku trápnosti.
Preto sa veľmi tešíme, že sa do tímu “testovacích jazdcov” pripája Samuel Andrejčík. Slovenský paralympionik, ktorý Vám bude najrôznejšími cestami sprostredkovávať svoje pocity z produktov a podrobovať ich testom.
Už čoskoro sa na všetkých Letmo kanáloch dozviete viac.
“Naši dodávatelia premýšľajú globálne, Letmo lokálne a Samuel racionálne”