Servis invalidných vozíkov
Netrápte sa so servisom na vlastnú päsť, náš tím profesionálov vyrieši každý technický problém.
Povedali o nás
Touto cestou sa chcem poďakovať za rýchle vybavenie objednávky obutia s dušou Schwable Right Run 24×1. Ste asi jediný na Slovensku kde som dostal toto kompletné obutie na vozík, ktorý som kúpil ako repasovaný až v Prahe.
Som veľmi vďačný za rýchlu pomoc, pretože bez vozíka som bol obrazne povedané väzňom vo vlastnom dome.
Cez leto pri nabíjaní kvôli nekvalitnej a starej predlžovačke mi vyskratovalo nabíjačku na môj električák Grove R.
V tej chvíli som mal len dve alternatívy, buď kúpiť novú, alebo sa pokúsiť ju dať ešte opraviť.
Nakoniec a na šťastie sa nabíjačka opravila a to všetko za aktívnej účasti pána riaditeľa Miroslava Zemana, ktorému sa chcem týmto srdečne poďakovať za jeho ochotu. Lebo s veľkým nasadením a ochotou mi sám osobne zavolal a radil pri technických záležitostiach pri oprave zariadenia a dokonca zavolal aj do Nemecka a vyzistil všetky parametre, ktoré boli potrebné pre správny chod nabíjačky. Nakoľko táto nabíjačka je veľmi špecifické a zložité zariadenie.
Pán Zeman, riešil veci veľmi aktívne čo si veľmi vážim a som mu za to naozaj povďačný, lebo môj problém riešil hneď za pochodu a to dokonca aj na úkor svojho vlastného času a mimo pracovnej doby a to nielen cez toto Leto-´´Letmo´´:), ale už aj v minulosti, čo chcem vyzdvihnúť ako Veľké plus spoločnosti Letmo a jej vysokých kvalít a profesionality riešiť problém k našej spokojnosti.
Ďakujem a ostávam s pozdravom
Dobrý deň, chcela by som za dnešný servis pochváliť vášho nového servisného technika, pána Milana. Je to veľmi príjemný človek, milý, ochotný a šikovný. Podľa môjho názoru je skvelou reprezentáciou firmy Letmo.
Veľmi pekne ďakujeme všetkým, ktorí sa podieľali na servisnom dni v Piešťanoch za vydarený deň v Letmo. Využili sme služby Vašich servisných pracovníkov na opravu nášho elektrického vozíka. Zároveň nám Vaši pracovníci poradili s výberom príslušenstva na elektr. vozík. Ešte raz vďaka, do ďalšej práce prajeme veľa úspechov.
,,Vážený pán Zeman, v priebehu 1 roka som komunikoval s Vaším zamestnancom, pánom Radovanom Satalom. Som na el. vozíku od roku 1982, poznám 6 servisov pre el. vozíky a ich 16 rôznych zamestnancov. Za týchto X rokov som nikdy, opakujem, naozaj nikdy nevidel tak perfektný prístup ku klientovi, ktorý som pocítil z Vašej strany od Vašich zamestnancov.,,
manželia Janiglošovci
Jaroslav Štika
spokojný zákazníkAko na to?
Vyplňte tento formulár a čo najpodrobnejšie opíšte problém, ktorý nastal s vaším produktom. Náš odborník sa tak lepšie pripraví.
Čoskoro vám zavoláme a prejdeme si s vami všetky podrobnosti. Samozrejme, dohodneme si aj prípadné stretnutie.
Náš regionálny konzultant vás navštívi, všetko vám vysvetlí a ukáže. Oboznámi vás s podmienkami a následne prejdete k samotnému servisu vozíka.
Náš proces niekedy môže vyžadovať aj odovzdanie vozíka na určitú dobu, avšak tomuto prípadu sa snažíme vždy predísť.
Potrebujete servis?
Uveďte prosím maximum informácií (napr. typ výrobku/popis poruchy/výrobné číslo na ráme/dátum nákupu)