Popis
Napevno zvarený vozík
Počas vývoja nového radu vozíkov Nitrum sme si dali za cieľ optimalizovať každú súčasť z hľadiska úspory hmotnosti. Zároveň sme chceli docieliť maximálnu pevnosť rámu. Pri vozíku Nitrum sme našu snahu doviedli až k dokonalosti.
Nitrum® Hybrid vylepšuje náš najľahší nastaviteľný hliníkový vozík s robustnou konštrukciou rámu, ktorý ponúka mimoriadnu stabilitu a vyššiu nosnosť až do 140 kg. Zvýšené spodné trubky zlepšujú prepravovateľnosť. Všetky invalidné vozíky Nitrum sú určené pre používateľov, ktorí oceňujú efektivitu pohybu a ľahkú konštrukciu.
Nechajte sa inšpirovať pohľadom na Nitrum v rozšírenej realite
Prezrite si nové NITRUM v skutočnom svete.
Jednoducho naskenujte QR kód pomocou telefónu a vyberte jednu z predkonfigurácií osobne vybraných užívateľmi invalidných vozíkov.
Pre skúsených užívateľov – variant “Hybrid Pro”
Počas vývoja nového radu vozíkov Nitrum sme si dali za cieľ optimalizovať každú súčasť z hľadiska úspory hmotnosti. Zároveň sme chceli docieliť maximálnu pevnosť rámu.
Pri vozíku Nitrum Hybrid Pro sme našu snahu doviedli až k dokonalosti.
Nové Nitrum Hybrid Pro vychádza z rovnako ľahkej konštrukcie ako Nitrum Hybrid, ale vyznačuje sa napevno zvareným nosníkom, čím dosahuje ešte menšiu hmotnosť pri vyššej pevnosti rámu. Vzorec je jednoduchý: menej nastaviteľných častí znamená menšiu vôľu, menej údržby a nižšiu hmotnosť.
Najľahšia konštrukcia rámu
Pri vývoji nového vozíka Nitrum Hybrid sme sa sústredili na zaistenie maximálnej nosnosti a zároveň na zachovanie najnižšej hmotnosti na úrovni 8,4 kg. Preto, aby sme to dosiahli, sme museli dohromady spojiť niekoľko prístupov: inovatívny vývoj, špičkové technológie a vysoko kvalitné materiály.
Výsledkom nášho snaženia je invalidný vozík, ktorý presne reaguje na každý váš pohyb a ľahko sa ovláda, čím šetrí vaše sily a násobí váš pocit radosti z pohybu.
Rám vyrobený z patentovaných oválnych trubiek
Rám vozíka vyrobený z oválnych trubiek je pevnejší, než rám vyrobený z trubiek guľatých. Toto riešenie dovoľuje použiť trubky s tenšou stenou. Výsledný vozík je ľahší a odolnejší voči poškodeniu vplyvom tlaku, ktorý vzniká pri jazde po nerovnom teréne.
Prémiový materiál hliník 7020
Minimalistický otvorený rám vozíka Nitrum je vyrobený z leteckého hliníka 7020, spracovaného našou špeciálnou patentovanou technológiou ShapeLoc.
Ručne zváraný
Medzi najslabšie články konštrukcie vozíkov, pri ktorých môže dochádzať k vibráciám a strate energie, patria spoje medzi jednotlivými dielmi. Preto je rám vozíka ručne zváraný do jedného kompaktného celku.
Perfektne sadne každému
Efektivitu pohybu na vozíku ovplyvňuje celý rad faktorov. Jedným z nich je optimálne rozloženie hmotnosti klienta na rám, hnacie kolesá a predné kolieska vozíka. Pokiaľ je hmotnosť klienta rozložená nesprávne, tak je ovládanie vozíka ťažšie. Preto nový rad vozíka Nitrum ponúka najširšiu ponuku verzií rámu na trhu. Vybrať si môžete s celkom 32 rôznych kombinácií a to bez nutnosti kompromisu vo forme vyššej hmotnosti alebo straty pevnosti rámu. Ktorá verzia je pre vás tá pravá?
Porovnanie verzií
Verzia | NITRUM | NITRUM HYBRID | NITRUM PRO | NITRUM HYBRID PRO |
---|---|---|---|---|
Nosnosť (kg) | 125 | 140 | 125 | 140 |
Hmotnosť od (kg) | 7,5 | 8,4 | 7,2 | 8,1 |
Typ rámu | otvorený | hybrid | otvorený | hybrid |
Materiál | Aluminium 7020 | Aluminium 7020 | Aluminium 7020 | Aluminium 7020 |
Prvé integrované LED svetlá s odnímateľnou batériou
Nové integrované LED svetlá vás na prvý pohľad zaujmú svojim futuristickým dizajnom. LED svetlá sú diskrétne integrované do ramien predných vidlíc a sú vďaka kompozitnému krytu vodotesné a nárazuvzdorné.
Napájací akumulátor je možné ľahko odobrať a nabiť.
Patentované uchytenie vidlíc predných koliesok
Ramená predných vidlíc sú vyrobené pomocou patentovanej technológie kovania hliníka, ktorá zvyšuje pevnosť a odolnosť a prepožičiava vozíku skvelý nevšedný dizajn. Navyše tieto ramená obsahujú mechanizmus, ktorý dovoľuje precízne nastavenie optimálneho uhla predných koliesok pre každú požadovanú konfiguráciu.
Tento mechanizmus dovoľuje precízne nastavenie tak uhla vidlice (1), ako aj výšky prednej časti vozíka (2).
Recenzie
Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.