Reklamácia

Netrápte sa so servisom na vlastnú päsť, náš tím profesionálov vyrieši každý technický problém.

Proces reklamácie

Aby sme vám čo najviac uľahčili proces podania reklamácie, pripravili sme pre vás tento formulár. Pomôže nám so základným posúdením závady a umožní nám kontaktovať vás s konkrétnym návrhom.
Na formálne začatie reklamácie voči výrobnému závodu však budeme potrebovať “mať v ruke” poškodený diel alebo výrobok. Zamestnanec spoločnosti LetMo vás bude kontaktovať a pokúsi sa nájsť najjednoduchší spôsob, ako toto odovzdanie uskutočniť.

 

 

Ako na to?

Vyplňte tento formulár a čo najpodrobnejšie opíšte problém, ktorý nastal s vaším produktom. Náš odborník sa tak lepšie pripraví.

Čoskoro vám zavoláme a prejdeme si s vami všetky podrobnosti. Samozrejme, dohodneme si aj prípadné stretnutie.

Náš proces niekedy môže vyžadovať aj odovzdanie vozíka na určitú dobu, avšak tomuto prípadu sa snažíme vždy predísť.

Potrebujete zadať reklamáciu?

Uveďte prosím maximum informácií (napr. typ výrobku/popis poruchy/výrobné číslo na ráme/dátum nákupu)

    Dátum nákupu:
    Foto závady: